Kérjük, add meg email címedet, és írd le a kérdést, kérést, panaszt, reklamációt vagy hibabejelentést, ami miatt hozzánk fordultál:
Fontos tudnivalók:
Ezen az oldalon mindenféle kérést, kérdést, panaszt, hibát, problémát bejelenthetsz. Igyekszünk minél előbb megválaszolni és meg is oldani ezeket. Ha bármilyen probléma merülne a megrendeléseddel, a már kiszállított áruval, a csomaggal vagy a korábban nálunk vásárolt eszközökkel, akkor ez a legjobb csatorna ezek megoldására. A pedikűrgépekkel kapcsolatos eseteges problémák, karbantartás és javítás kéréseket is itt várjuk. Ha a webáruházban vennél észre olyan hibát vagy rendellenességet, ami a mi figyelmünket elkerülte, akkor az erre vonatkozó jelzésedet előre is köszönjük.
Az is jó megoldás, ha emailt küldesz a help@premiumwelt.hu címre - a folyamat ebben az esetben is ugyanaz.
Csatolj fotót, videót! Gépszerviz kérése esetén hasznos az adott problémáról fotót, rövid videófelvételt csatolni a hibajelenség leírása mellé.
Kérheted géped futárszolgálattal történő szervizbe szállítását. Add meg, melyik nap lenne neked alkalmas a csomagfelvételre, és mi a GLS fuvarszolgálatot megrendeljük számodra. A gép beszállíttatásának díja 3500 Ft.
Egyeztess időpontot, amennyiben gépedet személyesen vinnéd be a szervizbe (+36 1 55 66 333).
A bejelentés kezelése során a tőled kapott információkat és adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően védetten tároljuk és bizalmasan kezeljük. Köszönjük együttműködésed.