Jó helyen jársz, ha
- általunk értékesített gép, berendezés hibáját, meghibásodását szeretnéd bejelenteni vagy ezek karbantartását kérni
- általunk értékesített termékkel kapcsolatos probléma, hiányosság vagy minőségi kifogás kezelését kéred
- termékek futárszolgálat által történt kiszállításával kapcsolatban szeretnél bejelentést tenni.
Bejelentés megtételéhez írj a help@premiumwelt.hu címre, vagy töltsd ki a bejelentő űrlapot.
Meghibásodás esetén, kérjük, hogy írd le az általad tapasztalt hibajelenséget, és alátámasztásul csatolj fotót vagy rövid videófelvételt.
Jelezd azt is, ha a gép szervizbe szállításához tőlünk kérsz segítséget (Ez esetben a GLS futárszolgálatot megrendeljük számodra, arra a napra, amikor neked is megfelel a csomag felvétele. A gép beszállításának díja: 3500 Ft).
Amennyiben gépedet személyesen szeretnéd bevinni a szervizbe, kérjük előzetesen egyeztess időpontot a szerviz ügyfélszolgálatával (+36 1 55 66 333).
Kérünk, hogy a bejelentésedet a választott módon írásban, és ne telefonon tedd meg a hatékonyabb ügyintézés érdekében. Köszönjük együttműködésed.
Cím: 1106 Budapest Borsika utca 30.
Telefon:+36 1 55 66 333
Email: help@premiumwelt.hu