Premiumwelt Pedikűr Webshop
Kategóriák
Premiumwelt Pedikűr Webshop
  • Kategóriák
    • CSOMAGTERMÉKEK
    • * AJÁNLATOK *
    • KRÉMEK, KÉSZÍTMÉNYEK
    • GÉPI PEDIKŰR
    • PEDIKŰR ESZKÖZÖK
    • SPECIÁLIS LÁBÁPOLÁS
    • KÖTSZEREK, KELLÉKEK
    • TISZTÍTÁS, FERTŐTLENÍTÉS
    • KÜLÖNLEGES TERMÉKEK
    • PÓTALKATRÉSZEK
    • OTTHONI ÁPOLÁSRA AJÁNLJUK
    • SZERVÍZ
  • SZERVIZ
  • PEDIKŰRÖS BLOG
  • OKTATÁS
  • RÉSZLETFIZETÉS
  • Premiumwelt Santé 2.0
  1. SZERVIZ

Hibabejelentés és szerviz információk

Jó helyen jársz, ha

  • általunk értékesített gép, berendezés hibáját, meghibásodását szeretnéd bejelenteni vagy ezek karbantartását kérni
  • általunk értékesített termékkel kapcsolatos probléma, hiányosság vagy minőségi kifogás kezelését kéred 
  • termékek futárszolgálat által történt kiszállításával kapcsolatban szeretnél bejelentést tenni.

Bejelentés megtételéhez írj a help@premiumwelt.hu címre, vagy töltsd ki a bejelentő űrlapot. 

Meghibásodás esetén, kérjük, hogy írd le az általad tapasztalt hibajelenséget, és alátámasztásul csatolj fotót vagy rövid videófelvételt.
Jelezd azt is, ha a gép szervizbe szállításához tőlünk kérsz segítséget (Ez esetben a GLS futárszolgálatot megrendeljük számodra, arra a napra, amikor neked is megfelel a csomag felvétele. A gép beszállításának díja: 3500 Ft).
Amennyiben gépedet személyesen szeretnéd bevinni a szervizbe, kérjük előzetesen egyeztess időpontot a szerviz ügyfélszolgálatával (+36 1 55 66 333).

Kérünk, hogy a bejelentésedet a választott módon írásban, és ne telefonon tedd meg a hatékonyabb ügyintézés érdekében. Köszönjük együttműködésed.

Cím: 1106 Budapest Borsika utca 30.
Telefon:+36 1 55 66 333
Email: help@premiumwelt.hu 

 

1.     ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

  • Az általad vásárolt Mariotti csiszológépet elsősorban lábápolásra tervezték, de kézápolási és műkörmös csiszolási feladatok elvégzésére is alkalmas. Minden más célra történő felhasználás csak saját felelősségre történhet.
  • Használatba vétel előtt olvasd át és sajátítsd el a használati utasításban leírtakat. A nem rendeltetésszerű használat esetén a meghibásodásokra a garancia nem terjed ki!

2.     A GÉP HASZNÁLATÁNAK SZABÁLYAI

  • A Mariotti Vortix porelszívós pedikűrgéppel kizárólag száraz pedikűr végezhető. A munkaterületnek a kezelés alatt teljesen száraznak kell lennie. Semmilyen anyag, krém, víz, bőrpuhító ne legyen a bőrfelületen. A nedves bőrmaradványok letapadnak a gép belső részein, és meghibásodást okoznak.

TILOS A GÉPET VIZES ÁZTATÁS, SZIKÉZÉS, KRÉMES
VAGY BŐROLDÓS PUHÍTÁS UTÁN HASZNÁLNI!

  • Ha bármi miatt nem kerülhető el a vizes-szikés-krémes lábápolással történő kombinált, alkalmi használat, akkor állítsd le teljesen a porelszívást a pedikűrgépen (Vortix 3/3L).
  • A porzsákot egyszeri használatra tervezték, ugyanakkor nagyon sok kezelés után szükséges csak a cseréje. Ha feltétlenül ragaszkodsz a porzsák többszöri használatához, akkor ez saját felelősségre történik, de ebben az esetben is legfeljebb még egyszer ürítheted, tehát összesen legfeljebb egyszer használhatod fel újra a porzsákot, mert különben nagy lesz a veszélye annak, hogy a por átjut a porzsák felületén vagy az egyszerűen kiszakad. FONTOS! Géllakk eltávolítás esetén ne használd fel újra a porzsákot, hanem cseréld le azt, miután a zsák telítődött! A szívóerő csökkenése már jel arra vonatkozóan, hogy a zsák telítődik, és cserélni kell. FIGYELEM: Ha a porzsák szakadása vagy elhasználtsága miatt körömpor kerül az elszívómotor kamrájába, akkor az emiatt bekövetkező hibák és alkatrészcserék nem kezelhetők garanciális javításként. 
  • Ne feledkezz el a gép rendszeres karbantartásáról és tisztításáról! Alapesetben heti karbantartással őrizheted meg géped megfelelő működőképességét, de amennyiben műköröm alapanyagokkal is dolgozol és géllakkot is eltávolítasz, úgy naponta szükséges egy alapos tisztítás (Lásd a használati utasítást.) 
  • Ha gondozod a géped, akkor sokáig fog hűségesen a szolgálatodban állni.

3.     SZERVIZSZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELE

3.1 Bejelentés

  • Szervizigényedet a https://webshop.premiumwelt.hu/help oldal űrlapján vagy a help@premiumwelt.hu emailcímen tudod bejelenteni.
  • Fontos, hogy részletesen írd le problémádat, akár videót vagy fotókat mellékelve. Minden esetben jelezd géped gyári számát, illetve, hogy igényled-e részünkről a szállítás megszervezését futárszolgálattal.

3.2 Szállítási feltételek

  • A javításra/karbantartásra/átvizsgálásra beküldött gép heti takarítását kérjük, végezd el, mielőtt azt szállításra becsomagolod. Kérjük a burkolatot és a csövet pormentesre törölni, a gégecsövet belülről is portalanítani. Ezek hiányában a karbantartás vagy javítás előtt a szennyezett, poros gépet szervizünk felárért takarítja ki.  Az extrém takarítás díja bruttó 30.000 Ft.
  • Kérjük, hogy a sérülések elkerülése érdekében a gépet megfelelően csomagold be (a gyári csomagolást és térkitöltőanyagát érdemes megőrizni erre a célra). 
  • Amennyiben gépedet magad adod fel a szervizbe, kérjük ide címezd: Premiumwelt Kft. 1106 Budapest Borsika u. 30.
  • Természetesen gépedet mi is szívesen behozatjuk futárszolgálattal. Igényedet mindenképp jelezd a bejelentő űrlapon vagy az emailed-ben. A kapcsolódó díjakat szintén szerviz-árlistánk tartalmazza.
  • Személyes behozatal esetén kérjük, minden esetben egyeztess a szerviz ügyfélszolgálatával (+36 1 55 66 333).

3.3  Vállalási határidő és a szerviz menete

  • A vállalási határidő a gép átvételétől számított két hét. Pénteken és hétvégén a szolgáltatás nem áll rendelkezésre.
  • Átvizsgálás, ajánlattétel, számlázás, befizetés és javítás után az elkészült gépet szervizünk emailben vagy telefonon készre jelenti, és egyeztet a visszaküldéséről.
  • Az szervizköltség számlájának keltétől számított 5 napig a gépet ingyenesen tároljuk. A 6. naptól minden megkezdett napért bruttó 2.000 Ft tárolási díjat számítunk fel, függetlenül attól, hogy az elhárított hiba garanciális volt vagy sem.

4.     CSEREGÉP BIZTOSÍTÁSÁNAK FELTÉTELEI

Szolgáltató a készlet erejéig cseregépet biztosíthat a szerviz idejére, amelyért a vásárló teljes anyagi   felelősséggel tartozik.

4.1 Cseregép biztosítása garanciaidőn belüli meghibásodás esetén

  • A rendelkezésre álló készlet erejéig cseregép igényelhető, annak biztosítása ingyenes, azonban 30.000 Ft kaució előzetes átutalása szükséges, amely a cseregép telephelyünkre való visszaérkezése és átvizsgálása után kerül elszámolásra, a gép tisztasági állapotának megfelelően.
  • A szervízköltség számlájának keltétől számított naptól a garanciális hiba esetén ingyenesen biztosított cseregép bérleti díja naponta bruttó 2.000 Ft.
  • A Szolgáltató heti tisztítás elvégzése után várja vissza a cseregépet, ellenkező esetben a cseregép tisztítás díja bruttó 19.500 Ft, extrém takarítás esetén 30.000 Ft.
  • A gépet porzsák nélkül küldjük ki, és így is kérjük vissza.
  • Külön kérésre a szerviz porzsákot biztosít, melynek díja a webáruházi aktuális árlistán szerepel.
  • A cseregép szállításának díja a vásárlót terheli, díja 3.500 Ft/irány.
  • A cseregépben esett kárt, ami a gondatlan üzemeltetésre vezethető vissza, (karcolás, savfolt, tintafolt, repedés, por az elszívókamrában stb.) szervizünk a mindenkori árlistánk szerinti munkadíjért javítja, illetve a szükséges alkatrészek díját is kiszámlázza.

 4.2 Cseregép biztosítása garanciaidőn kívüli meghibásodás esetén

  • A rendelkezésre álló készlet erejéig cseregép igényelhető, melynek díja az átvétel napjától számított bruttó 2.000 Ft/naptári nap
  • 30.000 Ft kaució előzetes átutalása szükséges, amely a cseregép telephelyünkre való visszaérkezése és átvizsgálása után kerül elszámolásra, a gép tisztasági állapotának megfelelően.
  • A Szolgáltató heti tisztítás elvégzése után várja vissza a cseregépet, ellenkező esetben a cseregép tisztítás díja bruttó 19.500 Ft, extrém takarítás esetén 30.000 Ft.
  • A gépet porzsák nélkül küldjük ki, és így is kérjük vissza.
  • Külön kérésre a szerviz porzsákot biztosít, melynek díja a webáruházi aktuális árlistán szerepel.
  • A cseregép szállításának díja a vasárlót terheli, díja 3.500 Ft/irány
  • A cseregépben esett kárt, ami a gondatlan üzemeltetésre vezethető vissza, (karcolás, savfolt, tintafolt, repedés, por az elszívókamrában stb.) szervizünk a mindenkori árlistánk szerinti munkadíjért javítja, illetve a szükséges alkatrészek díját is kiszámlázza.

 4.3 A ki nem fizetett és át nem vett szervizelt gépek kezelése

  • A Premiumwelt Kft. fenntartja a jogot, hogy a szervízköltség számlájának keltétől számított 3 hónap elteltével az ügyfél által ki nem fizetett és át nem vett gépeket harmadik fél számára értékesítse vagy egyéb módon hasznosítsa.

5.     GARANCIÁLIS FELTÉTELEK VORTIX PEDIKŰRGÉPEK ESETÉBEN

5.1 Garanciális idők

3 év garanciát vállal a gyártó az alábbi új alkatrészekre:

  • szívómotor
  • vezérlőkártya
  • tekerőgomb
  • gépház műanyag borítás
  • kéziegység burkolat

1 év garanciát vállal a gyártó az alábbi új alkatrészekre:

  • cső
  • kéziegység motor
  • tokmány alkatrészek közül: hátsó-, elülső tengely, csapok, hasított hüvely, csapágypersely

0 év garanciát vállal a gyártó a fogyóeszköznek minősülő alábbi új alkatrészekre:

  • tokmány szilikon porvédő
  • tokmány porvédő zárócsésze
  • tokmány kis- és nagy csapágy

0,5 év garanciát vállal a gyártó a felújítottan vásárolt alkatrészekre

5.2 Mikor nem garanciális a javítás?

Az 5.1 pontban felsorolt fogyóeszköznek minősülő alkatrészek (kopóalkatrészek) cseréje valamint a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett hiba javítása és a hozzá kapcsolódó esetleges alkatrészcsere nem garanciális. A megfelelő használat és heti szintű (géllakk eltávolítás esetén napi szintű) karbantartás-tisztítás a garancia alkalmazásának alapvető feltétele. Garancián kívüli probléma esetében az ügyfélnek kell fizetnie a pótalkatrészeket, a szervíz munkadíjat, az esetleges szállítást és az egyéb felmerült költségeket.

Nem rendeltetésszerű használatot jelentenek egyebek mellett a következők:

  • Rendszeres karbantartás elmulasztása.
  • A túl sokszor használt porzsák kiszakad, körömpor kerül a szívókamrába, ami miatt az elszívómotor (és esetenként az elektronikus vezérlőpanel) tönkremegy.
  • A készülék vagy a kéziegység leesése miatti sérülések.
  • Vegyi anyagok okozta károsodások a kéziegységen, a csövön vagy a készülékházon.
  • Nedves, vegyi anyagokat tartalmazó környezetben végzett kezelés miatt bekövetkező kéziegységhibák. 

Nem garanciális hatáskörbe tartoznak egyes kopó alkatrészek, elsősorban a kéziegység csapágyak, szilikon porvédő stb. 

Szintén nem garanciális javításnak, hanem megrendelt szolgáltatásnak számít, ha a kéziegységet szét kell szedni és ki kell tisztítani, mert a bekerült és felhalmozódott por akadályozza a frézer megfelelő megtartását és/vagy forgatását. Ezt elsősorban azzal lehet késleltetni, esetleg elkerülni, ha használat közben, frézercserénél megvárjuk az elszívómotor teljes leállását. 

Teljes garanciavesztést jelent a gyáriszámra nézve, ha a garanciális időn belül nem szakszervizünk szereli, tartja karban a gépet.

5.3 Egyéb tudnivalók a garanciális javításokkal kapcsolatban

  • A garanciális alkatrészcserék munkadíja ingyenes. 
  • A garanciális időszakban szervizbe került gép garanciális időszaka meghosszabbodik a gép szervizben töltött idejével.
  • A garanciális időszakban garanciálisan kicserélt hibás alkatrészek a gyártó kereskedelmi partnerét illetik meg.
  • A garanciaidőn túli, nem garanciálisan kicserélt hibás alkatrész a vevőt illeti meg, miután az új alkatrészt megvásárolta. 

6.     NAGYÉRTÉKŰ GÉPEK (PEDIKŰRGÉPEK) VÁSÁRLÁSÁTÓL VALÓ ELÁLLÁS 

 

Az elállással kapcsolatos tudnivalókat az ÁSZF 11. pontja szabályozza https://webshop.premiumwelt.hu/shop_help.php?tab=terms. Külön szeretnénk felhívni a figyelmet a kipróbálás mértékű és a kipróbáláson túli mértékű termékhasználat közötti különbségre.
Előbbi esetben bekapcsoljuk a gépet, de nem használjuk porelszívásra, míg a kipróbáláson túli mértékű termékhasználat során a bekapcsoláson túl porelszívásra is használjuk a gépet, ezáltal a gép belsejébe por kerül. Az így okozott értékcsökkenés mértékét a Szolgáltató jogosult elállás esetén az elszámolás alkalmával a vételárból levonni, visszatartani, továbbá a gép takarításából, forgalomképes állapotba való hozásából adódó munkadíjat, anyagköltséget, az esetleges tartozékpótlás költségét (pl. porzsák) a vevőre terhelni.

 

7. ÜZEMIDŐ MÉRÉSE

 

A Vortix 21641 számnál magasabb gyáriszámú gépek esetében a gyártó egy új szoftverfunkciót vezetett be: amikor bekapcsoljuk a készüléket, a kijelzőn megjelenik egy "h" betű (az órák szimbóluma) és közvetlenül utána az üzemórák száma (a szívómotorról). Ezután a készülék kijelzője a szokásos készenléti állapotba kerül.

 

LEGFONTOSABB OLDALAK
  • Kérés, panasz, hiba bejelentése
  • Karrier
  • Használati utasítások
  • Elérhetőségek
  • Termékek
VÁSÁRLÓI FIÓKOM
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom, megrendeléseim
  • Kosár
  • Kedvenceim
INFORMÁCIÓK
    • Általános szerződési feltételek
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Fizetés
    • Szállítás
    • Hozzászólás- és véleményszabályzat

 

  • facebook

  • instagram

  • youtube

TECHNOLÓGIAI PARTNERÜNK
Premiumwelt Pedikűr Webshop
Árukereső.hu Árukereső.hu
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • CSOMAGTERMÉKEK
  • * AJÁNLATOK *
  • KRÉMEK, KÉSZÍTMÉNYEK
  • GÉPI PEDIKŰR
  • PEDIKŰR ESZKÖZÖK
  • SPECIÁLIS LÁBÁPOLÁS
  • KÖTSZEREK, KELLÉKEK
  • TISZTÍTÁS, FERTŐTLENÍTÉS
  • KÜLÖNLEGES TERMÉKEK
  • PÓTALKATRÉSZEK
  • OTTHONI ÁPOLÁSRA AJÁNLJUK
  • SZERVÍZ
  • SZERVIZ
  • PEDIKŰRÖS BLOG
  • OKTATÁS
  • RÉSZLETFIZETÉS
  • Premiumwelt Santé 2.0
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • sk
  • at
Pénznem váltás
Belépés
REGISZTRÁCIÓ
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.